سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه محتوای مخلوط و به هم ریخته را در وبسایت خود درست کنیم ؟

محتوای مخلوط یکی از عوامل بسیار بد و موثر در گرفتن نمره منفی سئو است . در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع محتوای مخلوط و نحوه اصلاح آن بعد از طراحی سایت خود آشنا کنیم . در ادامه همراه با سارین وب باشید .

انواع محتوای مخلوط را بشناسیم !

دو نوع محتوای مخلوط داریم :

1 - محتوای منفعل مخلوط

در این روش ، محتوا از طریق سایتی که مجهز به ssl یا https است ، محتوایی را بارگذاری میکند که در اصل از یک منبع غیر معتبر یا معمولی ( http ) بارگذاری میشود . این روش باتوجه به اینکه امنیت صفحه و وبسایت را به خطر نمیاندازد اما یک دلیل خوب برای گرفتن نمره منفی از گوگل است که باید در طراحی سایت به آن توجه ویژه کرد .

2 - محتوای صفحه نمایش مخلوط

این نوع محتوا دقیقا مثل حالت اول است که در طراحی سایت به جای فایل های مولتی مدیا ، یک فایل اسکریتی از یک منبع غیر امن یا معمولی بارگذاری شود که نوع دوم بسیار بدتر از نوع اول است .

چطور محتوای مخلوط را در وبسایت خود پیدا کنیم و آنها را تصحیح کنیم ؟

بهترین کار برای رفع این مشکل ، اینست که تک تک فایل خود را حین طراحی سایت باز کرده ، و جاهاییکه از http استفاده کرده اید را به https تغییر دهید . اما این را هم به یاد داشته باشید که حتما از ssl معتبر استفاده کنید و سپس این تغییرات را اعمال کنید .

اصلاح محتوای مخلوط در طراحی سایت

در اولین فرصت باید بررسی که کنید که آدرس فایلی که میخواهید به https تغییر دهید ، در دسترس هستند یا نه ؟ برای اینکار ابتدا آدرس آن فایل را با http فراخوانی کنید تا از وجود آن مطمئن شوید . سپس در آخر http ، یک s اضافه کنید و باز تست کنید که در دسترس هست یا نه !

اگر دردسترس بود ، آدرس های خود را به آن تغییر دهید .

نیاز به طراحی سایت و بهینه سازی سایت دارید ؟ قبل از انجام با شماره تلفن های بالای سایت تماس بگیرید و درخواست مشاوره کنید . مشاورین سارین وب در خدمت شما هستند . طراحی سایت ، سئووبهینه سازی سایت خود را با سارین وب تجربه کنید .

 

منبع:طراحی سایت